7.10.2022 22:38Bazen yazdıklarımın altına veya üstüne bir ''NEYSE'' çizerim
Altına çizdiğim SABIRDIR...
Üstüne çizdiğim artık bir YABANCIDIR ...!
Sıharry7.10.2022 22:38kraliçeye benziyor:d

Sıla7.10.2022 22:37

Sıla7.10.2022 22:36
Sıharry yazdı: Sıla yazdı: Sıharry yazdı: Sıla yazdı: Sıharry yazdı: Sıla yazdı: Sıharry yazdı: sanki bulamazsın .gg.
.ho.
bu görev senindir artık sıla.gg.
.gg. ne gorevi
prens görevi.gg.
Bulamadım .ho.
prenses geldi .gg.
.xd.
Açelya7.10.2022 22:35Tamam bazen PATAVATSIZ'lık boyutunda acık sözlü ve GERCEKLERIMI savunacak kadarda huysuz olabilirim. Ama en azindan laflarimi kisilerden saklayıp arkalarından KONUSACAK kadar SINSI ve yüzlerine gülüpte arkalarından KUYU KAZACAK kadar IKI YÜZLÜ degilimm.relax.