Açelya8.10.2022 20:53BAZI SEYLERIN TELAFISI YOKTUR..
Ihmal edilmek, ikinci plana atılmak gibi..
Demem o ki..!
Yolu sevenle yürürsun, yokuşu anlayanla cıkarsin, zorlugu ise gönülden bağınla olanla asarsin..GERISI HIKAYE..
Açelya8.10.2022 19:47Emin olun kimse hayatınızın olmazsa olmazı olacak kadar degerli degildir. Gitmek isteyen birileri veya birseyler mi var.. Yol ver gitsin...
| Açelya tarafından editlendi |
Sıharry8.10.2022 15:34.puff2.
Açelya8.10.2022 13:54O küsmüş bu darılmis su mesafe koymus inan hic umrumda degil. Taşın çicek acmadigini suyu bosa harcayınca anladim bende .relax.