ASİL~BEY9.10.2022 23:05.ali.
Açelya9.10.2022 22:41Bu aralar cocuklugumu cok özledim anne. Sanki dünyanin bütün yükü üzerimdeymis gibi ve ben altinda ezilmisim anne. Yüzümü güldrmek o kadar kolayken hep ağlatmayi tercih etti insanlar. Ne zaman mutlu olduysam sonunda istedigim oldu dediysem elimde hic birsey kalmiyor. Kime sırtimi dayasam düsen hep ben oluyorum. Ve sunuda cok iyi anladımki kime iyiki varsin dediysem ne iyiliği kaldi nede varlıgı.ot.
Açelya9.10.2022 22:35Bi tarafımı toplasam bir tarafım dagiliyor. Iyiym diye bir ezber var dilimde iyi feln degilim. Fazlasiyla yorgunum..
9.10.2022 22:30.esne.
9.10.2022 22:25Karanlığın pezevenk olup beni yalnızlığa satmasına yalnızlığın fahişe olup benle yatmasına alıştım artık....ot.