Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* ASİL~BEY
9.10.2022 23:05
.ali.

* Açelya
9.10.2022 22:41
Bu aralar cocuklugumu cok özledim anne. Sanki dünyanin bütün yükü üzerimdeymis gibi ve ben altinda ezilmisim anne. Yüzümü güldrmek o kadar kolayken hep ağlatmayi tercih etti insanlar. Ne zaman mutlu olduysam sonunda istedigim oldu dediysem elimde hic birsey kalmiyor. Kime sırtimi dayasam düsen hep ben oluyorum. Ve sunuda cok iyi anladımki kime iyiki varsin dediysem ne iyiliği kaldi nede varlıgı.ot.

* Açelya
9.10.2022 22:35
Bi tarafımı toplasam bir tarafım dagiliyor. Iyiym diye bir ezber var dilimde iyi feln degilim. Fazlasiyla yorgunum..

* ~Tam1faCiaa~
9.10.2022 22:30
.esne.

* ~Tam1faCiaa~
9.10.2022 22:25
Karanlığın pezevenk olup beni yalnızlığa satmasına yalnızlığın fahişe olup benle yatmasına alıştım artık....ot.
Geri Dön
kumtanesichat.com © 2026 TURKUAZ
info@turkuaz.biz