Ben En Çok Sevmeyi Beceremedim.. Bu Şehir 🏙 De Sen Bir Kere Gittinn.. Ben Senden Sonra Hep Otobüs 🚍 Olmak İstedim..erpuro.. 😎 🤞
Nereye Gidersen Git Gittiğin Yer Değil Gönlünün oLmak istediği Yerdir Aşk.. 💙💛❤️..Erpuro.. 😎 🤞 ..
Günaydinn Mutlu Güzel SabahLar HayirLi NurLu Cumalar Olsun CanLarr 🌹 🌺 ❤️ 😍 🍫 ☕ 💙💛🤗 😊 😎 👩💼 👈 🤞 ✌️Artık Eskisi Gibi Değil; Akıllandı Uslandı Demişler " Benim için" İnaNma....!! Halâ Konuşuyorum Kuşlar' La, Yol Boyu... Çiçekler' Le Böcekler' Le Ve Hâlâ Seviyorum Papatyayi Ve Seni En çokta Seni .Jenifir... ❤ ❤
Günaydinn Mutlu Güzel SabahLar OLsun CanLar 💐 🌼 🌹 🌺 ☕ 🍫 💙💛😍🤗😊😎👩💼👈🤞✌️