Biz insanların hassas kısmındanız.
Yeri gelir dünyayı bile sırtımızda taşıyabilecekken
Kimi zaman bir kelebek yükü bile
yüreğimize ağır gelir.
Bu yüzden gün yüzüne çıkmayışımız
Bu yüzden sesimizi içimize atıp,
yankısında durulmamız
Bu yüzden yorgunluklardan kaçıp,
sessizliğin dinginliğinde yaşamamız.
Hep bu yüzden
Bu yüzden yüreğimizi her şeyden
uzak tutmamız. 🦋...Eric..😎🤞✌️
Kimbilir, Belki Bu Bahar Biz De Kırlara çıkarız. Hatta çiçekler Toplar, Türküler Söyleriz. Kimbilir; Hele şu Kar Kış Bir Geçsin...🍁 🌺..Erpuro.. 😎 🤞 ✌️
Günaydinnn Mutlu Güzel SabahLar OLsun CanLar 💐 🌼 🌹 🌺 ☕ 🍫 😍💙💛❤️🤗😊😎👩💼👈🤞✌️
Ankaralı8.5.2023 19:55Gülüşün kalbimi ateşe veriyor ve hayatımı aydınlatıyor. Kalbimin anahtarı sende ve tüm dünyama hükmediyorsun bebeğim ve bu hayatım boyunca hissettiğim en güzel duygu. Sarsılmaz sevginle beni cennette gibi hissettiriyorsun
Kara Şalvar dikerim, Diker Diker Giyerim; Benden Başkasını Seversen Sülaleni Öperim..şiirim idare eder şimdilik 🙄🥱😁
Hayırlı sabahlar arkadaşlar 😁😁