Ben Demiyorum ki, insan hiç Karanlığa, umutsuzluğa Düşmez. Düşmez olur Mu? Ama insanlığın Mayası Aydınlık ve Umuttur. İnsanlığın Mayasında Güzel, Aydınlık, Pırıl Pırıl, Umut, Gelecek Türküleri Söyleyen Düş Dünyaları Kurmak Var...erpuro..😎🤞✌️
17.5.2023 10:11
Acımasız Biri Deqilim Ama Karşımda Can Verse Siqarami Yakıp izliyeceqim İnsanlar Var...Eric.. 😎 🤞 ✌️
17.5.2023 10:09
Bomboş Sahte Sevgiler.... Sırf Zaman Geçsin Diye Yapılan ilişkiler.... Birbirini Kaybetmekten Korkmayan, Değer Vermeyen insanlar... Ben Bu çağın Frekansına Giremiyorum.... Siz Devam Edin 👋..Erpuro..😎