Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

** KraL_Erdo
18.5.2023 22:34

Gülbahcesi yazdı: Iyi geceler

Hoş Geldin Berrak iyi Geceler Dilerim.gulver...ell..

** Gülbahcesi
18.5.2023 22:33
Iyi geceler

* Ankaralı
18.5.2023 18:53
Kıskan ya. Biriyle konuştuğumu görünce trip at bana. Bir benimle konuş de. Gecenin bir yarısında uyandır, sesini özledim de. Hep senin sesinle uyuyup senin sesinle uyanayım. Olmuyor başka türlü, rahat uyuyamıyorum de. Benden 1 saat haber alamayınca ortalığı ayağa kaldır. Yap yani. Sahiplen. Kıskan. Sev. En çokta özle. Yüzünü görmek istiyorum de. Görüşelim olmuyor sensiz de. Haberim olmadığında kapıma kadar gel, çık dışarıya de. Tek başıma evin önüne bile çıkarma beni. Hep benden bekleme, biraz da sen özle. İhtiyacım var sahiplenilmeye. Tek taraflı olunca olmuyor, hep bir şeyler eksik oluyor

** KraL_Erdo
17.5.2023 22:39
Derin Yaralarımızın
Tek Sahibidir;
En "Derin" Sevdiklerimiz...erpuro.. 😎 🤞 ✌️

* Ankaralı
17.5.2023 20:05
Gözlerine baktığımda uçsuz bucaksız okyanuslara dalıyorum, aklımı alıyorsun başımdan, gülüşün ilaç gibi can katıyor canıma. Hele birde o baldan tatlı sözlerin yok mu mest oluyorum inan. Sen başıma gelen en güzel şeysin sevgilim, ruh eşimsin benim diğer yanımsın. Seninle tam oldum, huzur buldum. Gökkuşağı gibi renk verdin hayatıma, ömrüme… Meğer ne renksiz ve yalınmış sensiz geçen günler. Şimdi anlıyorum yaşadığımı, nefes aldığımı. Canıma can oldun, ellerimi hiç bırakma yoluna kurban olduğum
Geri Dön
kumtanesichat.com © 2026 TURKUAZ
info@turkuaz.biz