Oooo kralice bu harika o zaman .nes.
Emir Yok Bizde Sende Kraliçe 👑 Sayılırsın Bu Yüzden İstediqini Yapa Bilirsin..erdobk..gg..
Emiri kral verdi ama dedigini yapmasam cezalandirilirim mazallah ; d
Ee Sen de Direk Taş Ladin Yanii..he..Beim Her dediqimi Yapacak San Tmm Diyecem..ha..
Sen dedin ya taşla diye :d
| Gülbahcesi tarafından editlendi |