Ne Beni Geçiçi SEVECEK Kadar Aşık Ol Nede Beni Birgün YIKACAK Kadar Yakın Dur Beni SONSUZA KADAR Seveceksen Hep KALBİMDE Ol Yoksa Sadece SEVİYORUM Diyeceksen Gelme Gerek Yok
Kalp_yarası23.3.2022 00:36
______Gördüğünü Anlat Dediler.,,,. Hiçbir Şey Anlatamadım... Oysa ki...!!!!Hissettiğini Deselerdi... Kim Susturabilirdi ki Beni... Özleyince İnsanın Üstü hasret Kokuyor.....!!💖🖤💖