Kalp_yarası23.3.2022 22:33
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından. Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum. Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından. Yetişir bunca keder bunca elem diyorum. Bu ne bitmez ayrılık, bu ne bitmez özlem diyorum
Kalp_yarası23.3.2022 22:12
Unutamam ki, beni hiç tanımamışsın, severken unutmak olmaz anlamamışsın, bunca yıl yalanmış aşkı bulamamışsın, yanı başımdaydın oysa çok uzakmışsın.
Kalp_yarası23.3.2022 22:11
Seni görmediğim günler karanlıktayım, katran gecelerdeyim cehennem misali bir yerdeyim. Bir demir nasıl paslanır, bir elma nasıl çürürse İşte öyleyim
KARLA3423.3.2022 19:57
Güzel huydur vazgeçmek.
Kadir kıymet bilmeyenden,
Samimiyeti çiğneyenden,
Menfaati için değişenden,
Kibirlenenden,
Böbürlenenden,
Önemsedikçe değersizleşenden.
Güzel huydur vazgeçmek,
Kendini vazgeçilmez zannedenden.! MUSMUTLU AKŞAMLAR CÜMLETEN.cy1..cy2.
Sıharry23.3.2022 19:04.puff2.