Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* Kalp_yarası
23.3.2022 22:33
*
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından. Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum. Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından. Yetişir bunca keder bunca elem diyorum. Bu ne bitmez ayrılık, bu ne bitmez özlem diyorum

* Kalp_yarası
23.3.2022 22:12
*
Unutamam ki, beni hiç tanımamışsın, severken unutmak olmaz anlamamışsın, bunca yıl yalanmış aşkı bulamamışsın, yanı başımdaydın oysa çok uzakmışsın.

* Kalp_yarası
23.3.2022 22:11
*
Seni görmediğim günler karanlıktayım, katran gecelerdeyim cehennem misali bir yerdeyim. Bir demir nasıl paslanır, bir elma nasıl çürürse İşte öyleyim

* KARLA34
23.3.2022 19:57
*
Güzel huydur vazgeçmek.
Kadir kıymet bilmeyenden,
Samimiyeti çiğneyenden,
Menfaati için değişenden,
Kibirlenenden,
Böbürlenenden,
Önemsedikçe değersizleşenden.
Güzel huydur vazgeçmek,
Kendini vazgeçilmez zannedenden.! MUSMUTLU AKŞAMLAR CÜMLETEN.cy1..cy2.

* Sıharry
23.3.2022 19:04
.puff2.
Geri Dön
kumtanesichat.com © 2026 TURKUAZ
info@turkuaz.biz