Birlikte güzelleşen insanlar vardır. Hani o yan yana gelince bakışlarıyla anlaşan, gülmenin keyifin en demli haliyle. Doğallığın içtenliğin, sahte nezaketin yerini aldığı. Süslemeden cümleleri konuşurlar gelişi güzel, akışına bırakırlar sohbeti bazen çocuk oluverirler en şımarığından bazen derin dalarlar muhabbete en olgunundan. Güvenin ve dürüstlüğün, yıllara meydan okuyan bir samimiyetle. Hercai hüzünleri de yaşarlar, o çoşkulu en doğalından çocuk hallerini de. Düşünüp
LEOPAR24.3.2022 20:00
Kalp_yarası24.3.2022 19:58
Madem ki ayrı dünyaların insanıyız Gel sarılalım İki cihan bir araya gelmiş desinler 💙💙
Kalp_yarası24.3.2022 19:56
Ey Benim Yüreğimin Sesi..!.. Aşkımın Ta Kendisi..!.. Sevda Ülkemin Mabedi..!.. Baktığımda Gördüğüm..!.. Yüreğimde Hissettiğim..!.. Dualarımın Sahibi..!.. Huzurumun Ta Kendisi..!.. Ben Gözlerimle Değil..!.. Yüreğimle Sevdim Senii...✔️❤️💕🦋🌸