Oo Berrak Hanım Cimm H Geldin iyi Akşamlar Dilerim..el..gulver.. 😊👩💼👈🤞
Her şeyin Gönlünüzce oLduğu Güzel Bir Hafta oLsun....GÜNAYDIN...CanLar 🍫☕❤️💙💛🤗😊😎👩💼👈🤞✌️Dinlenmek için Değil
Bazen De Dinlemek için Yola çıkmalısın ;
Yağmurun Sesini,
Çiçeklerin Kokusunu,
Dalgaların Coşkusunu,
Kuşların Cıvıltısını,
Rüzgârın Hışırtısını...🍁..erpuro..😎🤞✌️
Ankaralı28.5.2023 19:43Gözlerinde bulduğum aşkı, dilinde kaybetmek o kadar zor geldi ki. Ne gözlerine değdi bakışlarım bir daha, ne de dilin sustu aşk acısından yana. Acı çeken bendim oysa kapattım çığlıklarımı sancılı boğazıma, ne sesim çıkıyor artık, ne gözüm değiyor sana