ISIS yazdı:
Kesinlikle Güzel Di..xd..
Fark Etmez Ki Gözlerinin Rengi..
İster Denizi Hatırlarsın ister Geceyi..!
Bir Sevgi Dolu Bakmayı Bilmeli insanın Gözleri
Bir De Hep Gülmeli gözbebekleri..!!Gunaydinn CanLarr ❤️🌹☕🍫😍🤗😊😎👩💼👈✌️🤞Tamam Berraqim iyi Geceler Tatli Renkli Rüyalar Dilerim..op..😊❤️😍🤗
Gec oldu bana musade erdocum sonra gorusuruz iyi geceler