İsrafil 5.5.2022 02:01Kimse giremez diye yazıp astım kalbimin kapısına.. O geldi oturdu baş köşeye Dedi; ben Okuma yazma bilmem ki..❤🌼
İsrafil 5.5.2022 01:33Bana iyi gelirsin sanmıştım, Ben samimiyetine inanmıştım. Bilmezdim ki ezber olmuş, Taklit olmuş, yalan olmuş tüm sözler, Bilmezdim ki yürekten gelene değil de Süslenmiş , sahte sözleri seversin. Aldandım.... Halbu ki ne güzel hislerim vardı senin için, İÇİMDE, Senin olduğun yerde, Kalbimin baş köşesinde.... Ama yanılmışım, Seni de BEN gibi sanmışım... Ne kadar da safmışım... #CANINSAĞOLSUN 😔