ßiz gönül dilencisiyiz ! Cebimiz delildir. Her kapıya gitmez, Gönül ehlini biliriz. Kelâm bilmeyiz, Gönül ile isteriz, Gönülden isteriz.. Sultan kapısında ne istenir ki?... ßilmeyiz.. ßilmek te istemeyiz.. Vardık kapısına, Serdik gönlü.. ßekleriz... ❥❥ Hz.Mevlânâ
Kalbinin naifliği kelimelerine yansıyan insanlara çıksın yolunuz...❤❤❤ Güzel geceleriniz olsun💐☕️💙☕️💐
Sıharry 6.5.2022 01:15.puff2.
İsrafil 6.5.2022 01:12Ah be kadın.. Daha kaç şiiri yarıda bırakalım.? Kalemi, defteri satırı, mısrasını Yürek ateşine mi atalım. Ben seni daha nasıl seveyim.? Dar ağacında şiirlerimi asalım.? Yoksa kalemi kurşuna mı dizelim.? Hasret dolu gecelerin son demindeyim. Öyle özledim ki gözlerini. Yaşam ile ölüm arası bir yerdeyim.
İsrafil 6.5.2022 01:02Ben uzak nedir bilmem... Gözlerimi kapattım"mı Yanımdasın. Bir şiirde ellerinden tutar, Bir şarkıda Hayalimde ....